Kiekviena įmonė savo žinomumui didinti bei skatinti savo paslaugų ar prekių pardavimus, investuoja į reklamą. Pastebima, kad vis daugiau įmonių renkasi reklamą internete, nes tai reklama, koncentruota tik į potencialų klientą. Viena iš internetinės reklamos rūšių gali būti įmonės paslaugų ar prekių pristatomieji filmai. Tokio tipo reklama yra ilgesnė nei televizijos ar radijo, todėl joje galima perteikti žymiai daugiau informacijos, susijusios su įmonės teikiamomis paslaugomis ar prekėmis. Pristatomųjų filmų kaina nežymiai skiriasi nuo televizijos ar radijo reklamos, bet tai ilgesnės trukmės reklama, paskelbimas internete nieko nekainuoja. Filmą galima pasiekti bet kuriuo paros metu – tai puikus pasirinkimas siekiant savo įmonės paslaugų ar prekių žinomumo, pardavimų didinimo.

Kiekviena įmonė gali susikurti patrauklų ir kokybišką pristatomąjį filmą, kuris padės išlaikyti jau esamus klientus ir pritraukti naujų klientų. Pristatomasis filmas gali trukti nuo 1 iki 20 min. ar ilgiau, tai nėra televizinė reklama, todėl nei laikui, nei filmo turiniui ar kokybei nėra griežtų reikalavimų. Pristatomasis filmas turi greitai ir suprantamai pateikti visą būtiną informaciją apie įmonę, jos gaminamas prekes ar teikiamas paslaugas. Tokie pristatomieji filmai gali būti naudojami pagrindiniame įmonės svetainės puslapyje, parodose, konferencijose. Nors tokiems pristatomiesiems filmams nėra griežtų taisyklių, vis dėl to, norint sukurti kokybišką filmą, reikėtų laikytis kelių principų.

1. Nuspręsti kokia informacija, žinute norima perteikti

Pirmiausiai reikėtų nuspręsti, ar tai bus animacinio tipo filmukas, ar paprastas filmas. Ar filme kalbės žmogus (tai turėtų būti įmonės direktorius ar kitas žmogus), ar bus rodomas gamybos procesas. Esamų klientų atsiliepimai filmuko metu gali būti lengvas ir puikus būdas pristatyti prekių ar paslaugų kokybę, patikimumą, pranašumą. Pateikiant klientui produkto gamybos ar paslaugos teikimo etapus, būtina nuspręsti, ar tikrai norima rodyti visą procesą, ar tik proceso dalis. Pasirinkus vieną ar kitą variantą, būtina informaciją perteikti suprantamai ir konkrečiai, pabrėžiant įmonės privalumus.

2. Susikurti filmuko gamybos planą

Puikus planas leis pasiekti geresnį galutinį rezultatą ir padės pagreitinti filmuko kūrimo procesą. Siužetinės linijos sudarymas leis susidėlioti visus filmuko vaizdus taip, kaip jie atrodys galutiniame rezultate. Nesvarbu, ar bus filmuojama, ar filmas bus animacinio tipo – būtina pasirašyti scenarijų, kuriame suplanuota, kokia ir kaip informacija bus pateikta žiūrovui.

Jei filmuke vaidins žmogus – tai bus samdomas aktorius ar įmonės darbuotojas? Galbūt reikia parašyti žodžius, kuriuos jis turės pasakyti ar bus leidžiama improvizuoti neišeinant iš rėmų. Reikėtų nusistatyti filmuko trukmės laiką, geriausias laikas yra mažesnis nei 5min. – kuo trumpesnis filmukas, tuo geriau, nes taip informacija greičiau pasiekia klientą. Tačiau trumpinant nereikėtų persistengti.

3. Reikia gauti antrą nuomonę

Šio etapo metu praverstų griežta nuoširdi kritika. Reikėtų paprašyti savo draugų, bendradarbių išreikšti nuomonę apie filmuko planą, siužetinės linijos pasirinkimą, scenarijų ar aktorius. Iš gautos kritikos bus galima įvertinti, kaip filmukas perteiks norimą informaciją tikslinei auditorijai ir ar ji bus suprantama. Humoras gali būti puiki priemonė išlaikyti žiūrovų dėmesį, bet reikėtų įsitikinti, kad jis nėra lėkštas, todėl būtina žinoti ir kitą nuomonę. Gavus kritikos, nereikėtų bijoti daryti pakeitimų scenarijuje ar siužetinėje linijoje.

4. Nusistatyti biudžetą

Jei didelių kompanijų (tokių kaip „Apple“, „Volkswagen“ ar „Coca-Cola“) filmukai tikrai atitinka produkcijos firminius ženklus ir yra patrauklūs, gaminti kažką panašaus tikrai nėra finansiškai priimtinas būdas mažoms ar vidutinio dydžio įmonėms. Tai nereiškia, kad turėdamos mažą biudžetą, įmonės neturėtų kurti savo pristatomųjų filmukų, nes sukurti aukštos kokybės filmuką užtenka kelių paprastų priemonių – vaizdo kameros ir garso įrašymo įrangos. Tam tikrai nereikia Holivudo režisieriaus su visa komanda. Filmuoti galima ir savo įmonės patalpose, taip įtraukiant žiūrovus į įmonės veiklą ir nereikės išleisti didelių pinigų scenoms ar dekoracijoms.

5. Filmuoti HD kokybe

Filmuojant ar kuriant animacinį filmuką, rekomenduojama rinktis HD vaizdo kokybę. HD kokybė geriau perteikia informaciją ir žmonės dažniausiai renkasi žiūrėti aukštos kokybės filmukus. Visada galima išsinuomoti ar filmavimo kameros paprašyti draugo. Jau nebe 2000-ieji, o 2015-ieji – reikia naudotis šiuolaikinėmis technologijomis ir parodyti klientui, kad įmonė nestovi vietoje, o juda kartu su technologijomis į priekį. Jei nėra galimybės filmuoti HD raiška, galima filmuoti žemesne kokybe, bet tai nerekomenduojama, ypač norint aukštos kokybės galutinio rezultato.

6. Filmuko viešinimas

Atlikus visus prieš tai minėtus etapus ir sukūrus pristatomąjį filmuką, jį reikia platinti, kad filmas pasiektų klientą. Geriausias platinimo būdas yra įkelti filmuką į tokias svetaines kaip „YouTube“, „Facebook“ ar „Vimeo“. Įkėlus filmuką į internetą, apie tai reikėtų pranešti per socialinius tinklus „Twitter“, „Facebook“, „Google+“ ir kt. ar įmonės internetiniame dienoraštyje. Perspėti įmonės darbuotojus, kad bendraujant su klientais jie užsimintų apie šį filmą, prisegti filmuko nuorodą prie elektroninių laiškų, būtinai įkelti į įmonės svetainę. Sukūrus tinkamą ir patrauklų filmuką, klientai mielai dalinsis juo norėdami rekomenduoti Jūsų įmonės paslaugas ar prekes kitiems.

Pasidalink:
Facebook