Didžiausias socialinis tinklas Pasaulyje „Facebook“ pasikeitė! Ir jau šiandien atrodo kitaip, nei kad buvo įprasta daugeliui žmonių. Dar 2019 – aisiais „Facebook“ pristatę naująjį dizainą vartotojams su galimybe išbandyti ir sugrįžti prie senosios versijos. Tačiau jau nuo 2020 rugsėjo nei vienas „Facebook“ vartotojas klasikinio dizaino susigrąžinti nebegalėjo. Visiems vartotojams jis buvo atnaujintas automatiškai. Šis pokytis yra didžiausias per visą socialinio tinklo gyvavimo istoriją. Manoma, kad atnaujinimas buvo reikalingas, nes senojo versija buvo ganėtinai netvarkinga. Naujasis „Facebook“, kuo jis skiriasi nuo senojo?
Naujasis „Facebook“ – daug švaresnis! Galimybė pasirinkti ekrano spalvą, kuriame daugiau švaresnės baltos spalvos dizainas. Tačiau jei nesate baltos spalvos ryškaus ekrano mėgėjas Jums siūlomas tamsusis Dark mode rėžimas, kuomet fonas būna pilkas/juodas, o raidės – baltos. Vieniems tai patrauklesnis vaizdas, o kitiems ilgiau laikančios išmaniųjų įrenginių akumuliatorių baterijos. Nes tamsesnėms spalvoms atvaizduoti pagaminti OLED matricų ekranai, sunaudoja mažiau energijos. O taip pat naujas įtraukiantis išdėstymas kartu su Dark mode leidžia žiūrėti vaizdo įrašus dar kokybiškiau ir patraukliau.
Tačiau ši išvaizdos naujovė dar ne viskas. Yra ir daugiau pokyčių. Daug dėmesio buvo skirta „Groups“, „Marketplace“, „Stories“, „Gaming“, „Live“, „Room“, „Dating“ funkcijoms. Naujas „Facebook“ tapo lengviau ir patogiau naudojamas su jau žinomomis turimomis ir mėgstamomis, bei naujomis funkcijomis. Supaprastinta naršymo funkcija leidžianti lengviau ir paprasčiau surasti ko ieškoma: vaizdo įrašai, žaidimai ir grupės. Taip pat pagrindinis puslapis ir puslapių perėjimai įkeliami greičiau.
Ar jau žinote apie naująją „Facebook“ funkciją „Vanish Mode“, kuri suteikia galimybę susirašinėti slaptai! Dar prieš kelias dienas apskriejo nauja žinia apie „Facebook“ siūlomą naują funkciją, kuri pavadinta „Vanish Mode“ – išnykimo rėžimas. Pasak „Facebook“, tai „Messenger“ patobulinimas, kuris leidžia siųsti įvairias žinutes, foto, balso pranešimus, GIF ir kt., tiesiog norėdami pasidalinti ką tuo metu iš tikrųjų galvojate ar tiesiog kvailiojate su draugais nepalikdami pokalbių istorijoje. O kai išsiųsta informacija tampa peržiūrėta gavėjo, automatiškai yra uždaromas pranešimo langas. Tačiau jei gavėjas sugalvoja daryti ekrano nuotrauką iškart yra pranešama siuntėjui. Taip „Facebook“ tikisi pritraukti dar daugiau vartotojų, kurie nenori rašyti viešai bei ateityje matyti šių pranešimų. Norėdami įjungti šią funkciją perbraukite nuo apačios į viršų naudodami esamą „Messenger“ pokalbio giją mobiliajame įrenginyje. Vėl perbraukite aukštyn ir vėl grįšite į įprastą pokalbį. Viskas! Galite pradėti.
Naujasis „Messenger“ ikonėlės įvaizdis – nauja „Messenger“ pradžia! Turbūt visi pastebėjote, kad programėlės piktograma pakeitė spalvas. Tapo ryškia kelių lengvai „pereinančių“ iš vienos į kitą spalvų ikonėle, taip pat vartotojams suteikiama galimybė pasirinkti savo reakcijas bei atsirado naujos temos susirašinėjimo langui. Ir kaip „Facebook“ teigia, tai ne vienintelė naujovė programėlės naudotojams. Taip pat ateityje bus suteikta galimybė programėlės vartotojams bendrauti su „Instagram“ naudotojais, šiuo metu tai gali daryti Šiaurės Amerikos gyventojai. Taip pat „Messenger“ vartotojai jau gali personalizuoti „asmenukes“ keisdami savo išvaizdą. Tai naujo dar įdomesnio bendravimo galimybių pradžia!
Taip pat „Facebook“ pristatė naują galimybę kartu grupėje stebėti TV serialų turinį bei vaizdo įrašus. Tai reiškia nauja potyris draugams kartu leisti laiką prie ekranų tiesiogiai matant kiekvieno reakciją bei galimybė bendrauti tarpusavyje. Kolkas įžvelgiamas vienintelis minusas – negalima žiūrėti vaizdo turinio iš platformos „Youtube“. Bet tai manoma nesutrukdys vartotojams džiaugtis teikiamomis naujovėmis ir leis bendrauti, bei naudotis programomis dar lengviau ir smagiau!
Pasidalink: