Kiekvienas tikrai yra girdėjęs pavadinimą „Google“: ar tai būtų susiję su įmone ar interneto paieškos varikliu. Šiandien apžvelkime „Google“ priklausantį vaizdo įrašų peržiūrų tinklą „YouTube“. Tikrai kiekvienas yra girdėjęs apie „YouTube“ ir lankėsi ten ne kartą. Svetainę 2005 metais įkūrė trys įmonės „Paypal“ darbuotojai. Per pirmuosius gyvavimo metus svetainė sulaukė tokio didelio populiarumo, kad neliko nepastebėta milžinės „Google“. Matydama didžiulį svetainės populiarumą ir galimybes plėtrai, 2006 metų rugsėjį „Google“ už 1,65 mlrd. JAV dolerių nusipirko „YouTube“ svetainę.
Reklama „YouTube“ svetainėje nėra naujas dalykas, bet galimybę reklamuotis svetainėje lietuviai gavo dar visai neseniai. Nuo 2014-ųjų pavasario „Youtube“ vaizdo reklama tapo prieinama ir Lietuvos reklamos užsakovams.
Kodėl reikėtų rinktis reklamą ,,YouTube” svetainėje ?
1. Svetainės populiarumas
Vaizdo peržiūros internete auga neįtikėtinais greičiais – kasdien yra peržiūrima ne milijonai, bet milijardai vaizdo įrašų. Keldami vaizdo įrašus apie savo prekes ar paslaugas, ar rodydami reklamą kitų žmonių vaizdo įrašuose, Jūs tikrai pasieksite savo klientą.
„YouTube“ yra antras pagal dydį paieškos variklis ir trečia lankomiausia svetainė visame pasaulyje.
- Daugiau nei vienas milijardas žmonių apsilanko „YouTube“ svetainėje kiekvieną mėnesį.
- Į svetainę kas 60 sekundžių yra įkeliama 100 valandų vaizdo įrašų.
- „YouTube“ yra prieinama daugiau nei 60-čia skirtingų kalbų.
2. Vaizdo įrašai ,,YouTube” svetainėje atsiranda paieškos metu ,,Google”
Ar kada naršydami „Google“ pastebėjote, kad kartais tarp paieškos rezultatų atsiranda ir vaizdo įrašas? Tai tik įrodo, kad „Google“ į vaizdo įrašus žiūri taip pat rimtai, kaip ir į svetaines.
Pasinaudokite šia galimybe: kurkite vaizdo įrašus apie savo įmonę, jos prekes ar teikiamas paslaugas ir paieškos metu dominuos ne tik Jūsų interneto svetainė, bet ir vaizdo įrašas. Taip išstumsite konkurentus iš paieškos rezultatų bei padidinsite galimybę, kad potencialus klientas pasirinks Jus.
3. Klientų pasiekimas visame pasaulyje
Tai tikriausiai didžiausias „YouTube“ privalumas verslui. Nuolat kurdami vaizdo įrašus ir keldami juos į „YouTube“, Jūs didinate savo įmonės prekių ar paslaugų žinomumą. Vaizdo įraše galima perteikti daugiau vaizdinės ir garsinės medžiagos nei tekste, tai leidžia žmogui lengviau apsispręsti dėl pirkimo. Tam, kad pasiektumėte didesnę žmonių auditoriją, geriausia, kad turinys būtų kuriamas anglų kalba, nebent prekė ar paslauga yra koncentruota tik tai šaliai.
4. Žmonės patys reklamuos Jūsų prekes ar paslaugas
Sukūrus gerą vaizdo įrašą, žmonės socialiniuose tinkluose dalysis Jūsų vaizdo įrašu su draugais. Tad radę gerą pristatymą, žmonės patys reklamuos Jūsų įmonę, jos prekes ar paslaugas. Todėl Jums nereikia išleisti papildomų pinigų.
5. Uždirbkite keldami vaizdo įrašus į ,,YouTube”
Reguliariai kuriant vaizdo įrašus ir juos keliant į „YouTube“, yra galimybė gauti už tai pinigus. Svetainė suteikia galimybę užsidirbti, jei Jūs sutinkate ant savo vaizdo įrašų rodyti reklamą. Šiuo metu daugiau nei milijonas žmonių visame pasaulyje uždirba iš to, kad kuria nuolatinį turinį ir kelia vaizdo įrašus į svetainę.
Pasidalink: