Gyvename dinamiškame greitai besikeičiančiame Pasaulyje, todėl sustoti negalime ir patys. Nuolat turime domėtis ir tobulėti. Viena iš sričių kurioje viskas keičiasi „kosminiu” greičiu yra ir SEO. Čia pokyčių kaita yra įprastas dalykas. Labai svarbu su tuo susitaikyti ir visada stebėti vyraujančias tendencijas. Visada reikia susipažinti su naujausiomis tendencijomis bei iš anksto apgalvoti SEO strategiją, nes tik nuo to priklauso sėkmė.

Optimizavimas ne tik “Google” paieškoje. Daugelį metų buvo kalbėta, kad paieškos sistemos optimizavimas turėtų būti pervadintas į „Google“ optimizavimą, nes „Google” buvo klijuojama paieškos „karaliaus” etiketė. Tačiau vis plečiantis elektroninės prekybos verslui pamažu viskas pradėjo keistis. Kalbant būtent apie elektroninę prekybą ir prekių pirkimą internetu daugiau nei pusė klientų (net 56%) prieš pirkdami prekę pirmiausia apsilanko „Amazon” internetinėje platformoje. 

“Amazon” vis sparčiau įsitvirtina  rinkoje ir tampa elektroninės prekės lyderė. Tad prekių optimizavimas reikalingas ne tik “Google”, bet ir “Amazon” paieškos sistemoje. Tai ypatingai svarbu vykdantiems pardavimus internetinėje erdvėje.

Mobiliųjų indeksavimas. Bene svarbiausias dalykas 2019 metais į kurį reikia atkreipti dėmesį – įsitikinkite, kad jūsų svetainė yra pasirengusi indeksuoti „Google Mobile”:

  • pritaikomumas –  įsitikinkite ar Jūsų svetainė apskritai pritaikyta mobiliesiems. Ar mažuose ekranuose Jūsų svetainė yra rodoma;
  • greitis – ar Jūsų puslapio mobiliesiems įkėlimo greitis yra tinkamas. Užkrauna svetainę pakankamai greitai (iki 3 sekundžių);
  • patogi naudoti – lankytojo patirtis vienas svarbiausių reitingavimo veiksnių. Įsitikinkite, kad mobiliajame telefone Jūsų svetaine patogu naudotis: tekstas lengvai skaitomas, elementai pakankamo dydžio, kad būtų patogu juos paspausti ir pan. 

 

Stebėkite savo puslapių mobiliuosiuose įrenginiuose įkėlimo greitį. Tai galite padaryti naudojant „PageSpeed Insights“. Reguliariai tikrinkite, ar Jūsų puslapiai teikia nepriekaištingą vartotojo patirtį. Tai atlikti Jums gali padėti „WebSite Auditor“. Nes pastaruoju metu „Google“ vienas iš svarbesnių tikslų – vartotojų patirties gerinimas. 

Paieška balsu „Google Voice Search“. Su kiekvienais metais paieškos balsu skaičius vis didėja, tai lemia žmonių užimtumas ir besikeičiantys visuomenės įpročiai. Todėl šiuo laikotarpiu mums kaip rinkodaros specialistams dar svarbesni išlieka ilgesni raktiniai žodžiai su „uodegomis“. Jie yra konkurencingesni nišose, labai tikslūs ir netgi pagerina konversijų rodiklius. Ir vis daugiau vartotojų, ieškančių balsu, daugiau dėmesio skiria ilgiems raktiniams žodžiams. Kuriuos mes kaip rinkodaros specialistai turime naudoti. 

Struktūrizuoti duomenystai viena iš priemonių, kuri leidžia “Google” padėti labiau suprasti svetainės turinį ir spręsti, kada turi būti pateikti jos rezultatai pagal atitinkamas vartotojų užklausas. 

Turinys yra karalius. Ši frazė girdėta labai daug kartų ir ji vis nesensta! 2019 metais kokybiškas, aiškus ir profesionalus turinys, tai viena iš populiariausių tendencijų, kurios “pro pirštus” praleisti nereikėtų. Labai svarbu ne tik kokybė, bet ir aiškus lengvai skaitomas turinys. Teisingai parašytos antraštės, bei informacija kuri vertinga plačiai auditorijai – tai gali būti Jūsų sėkmė.

Puslapio optimizavimas. Tekstų rašymas, struktūrizuoti duomens, mobilusis indeksavimas ir kitos aukščiau aprašytos priemonės išliks 2019 metais labai svarbios, tačiau taip pat labai svarbu optimizuoti puslapį. Tam turite skirti taip pat nemažai laiko, jei norite būti reitinguojami aukštesnėse pozicijose. 

SEO tendencijos nuolat kinta ir kas buvo labai svarbu vienais metais, kitais gali likti nuošalyje. Todėl labai svarbu nuolat sekti ir domėtis kas vyksta, kas vienu ar kitu laikotarpiu vyrauja. Tam siūlome visada pasitelkti į pagalbą profesionalus. Norite sužinoti daugiau apie skaitmeninę rinkodarą, seo tendencijas. Skaitykite kitus mūsų straipsnius ir sekite naujienas. 

Pasidalink:
Facebook