Vienas pirmųjų žingsnių pradėjus kurti verslą (arba norint jį atnaujinti), yra tinklalapio kūrimas. Tačiau, koks jis turi būti? Kokią žinutę turi nešti klientui? Tai priklauso nuo labai daug dalykų: tikslinės auditorijos amžiaus, socialinės padėties, pomėgių. Gero specialisto darbas yra ne tik patenkinti kliento norus, tačiau ir išgauti rezultatą, kuris atitiktų to meto tendencijas, būtų šiuolaikiškas. Plačiau apžvelgsime 5 pagrindines tendencijas, kurios vyraus 2017 metais.
- Prisitaikantis dizainas. Kaip ir visame pasaulyje, taip ir Lietuvoje, vis daugiau žmonių internetu naudojasi savo išmaniaisiais įrenginiais, todėl labai svarbu, jog jūsų tinklalapis būtų prisitaikančio dizaino. Vartotojas visada renkasi sau lengviausią variantą – jei naršymas tampa nepatogus, jis tiesiog pasirenka informacijos ieškoti kituose tinklalapiuose. Taip pat 2016 m. balandžio mėnesį „Google“ pakeitė savo reitingavimo algoritmą – jei jūsų internetinis puslapis yra pritaikytas išmaniesiems įrenginiams, tai „Google“ jį reitinguoja daug geriau.
- Vizualus turinys. Laikai, kai internetiniuose puslapiuose matydavome daug teksto (matydavome – nereiškia, skaitydavome) jau ima trauktis. Vartotojas siekia gauti kuo konkretesnę informaciją, sužinoti kuo daugiau per kuo mažesnį laiką. Todėl būtina rasti aukso vidurį, kuriame būtų pateikiama pagrindinė informacija, o vartotojas mielu noru ją perskaitys. Čia į pagalbą ateina vaizdo medžiaga. Trumpi vaizdo klipai, kurie vizualiai pateikia informaciją, taip pat gali būti papildyti ir tekstine medžiaga. Taip puslapis įgauna tiek tekstinio turinio, tiek ir vaizdo – kur kas patogiau žmonėms, kurie labiau vertina vizualią informaciją.
- Animacijos. Laikai, kai dizaineriai kurdavo tinklalapius, kurie „gerai atrodo ir turi patogų valdymą“, jau praeityje. 2017 metais ir toliau vystysis netikėtų dizainų sprendimai, kurie tinklalapių valdymą darys vis patogesnį. Įvairios animacijos – dinaminiai vaizdai, bus „kabliukas“, kuriuo siekiama patraukti kiekvieno svetainės svečio dėmesį. Ir toliau bus populiarūs įvairūs animaciniai filmukai, kurie ne tik pagyvina svetainę, tačiau gali tarnauti ir kaip pristatomoji medžiaga, kuri, pateikta skoningai, prikausto kliento dėmesį bei jį sužavi.
- Minimalus dizainas. Kaip 2016, taip ir 2017-aisiais, vienas populiariausių dizaino sprendimų bus minimalus dizainas. Visa svetainė gali būti minimalaus dizaino, tačiau dažnai tai gali būti vien tik pradinis puslapis – atvertame tinklalapyje matoma tik nuotrauka (piešinys ar animacija), kuri skatina spustelti mygtuką ir užeiti į kitus puslapius. Tai puikus sprendimas, kuriuo kviečiama pamatyti daugiau, užuot užkrauti svečius meniu juostomis, kategorijomis, paveikslėliais ir kitais elementais.
- Akį traukiantys dideli šriftai. 2017 metais internetiniuose puslapiuose vis dažniau dominuos dideli šriftai. Jais siekiama pritraukti vartotojo dėmesį bei nustebinti. Didelis šriftas, suderintas su kitais grafiniais objektais, gali užimti net ir visą ekrano plotį, taip pat gali būti naudojamas akcentuojant antraštes ar bet kuriame vidiniame tinklalapio puslapyje.
Apibendrinant – šiais metais svarbiausia bus vizualiai pateikta informacija, suderinta su tekstu bei siekis nustebinti vartotoją ir sudominti savo siūloma preke ar paslauga kitaip, nei tai daro kiti.
Pasidalink: