Google AdWords yra vienos didžiausių paieškos sistemų internete Google reklamos tinklas. Šis tinklas apima ne tik Google paiešką , bet ir paieškos partnerių tinklą. Paieškos metu reklama atsiduria aukščiau nei natūralūs paieškos rezultatai todėl žmogus pirma susipažina su reklamuojama preke ar paslauga.
Reklama paieškos metu atsiranda tik tada kai įvestas paieškos raktinis žodis ar frazė atitinka reklamuojamą paslaugą ar prekę. Lietuvoje daugiau nei 95% interneto vartotojų informacijos apie prekes ar paslaugas ieško Google paieškos sistemoje, todėl naudojant AdWords tikrai yra pasiekiamas potencialus klientas. Šis reklamos būdas neturi griežtai nustatyto biudžeto galima pradėti reklamuotis su mažu biudžetu, o išaugus pardavimams padidinti reklamos biudžetą ir pritraukti dar daugiau potencialių klientų.
Kur yra atvaizduojama reklama paieškos metu galime matyti žemiau esančiame paveiklėlyje.
Kaip ir kiekvieną reklamą AdWords reklama yra mokama. Apžvelkime už ką yra mokama naudojant šią reklamą:
MUT – mokestis už didelį kiekį reklamos parodymų, patartina naudoti žinomo produkto ar kampanijos reklamai (angl. Cost-per-thousand impressions – CPM);
MUP – mokama už paspaudimą bei tik tada, kai interneto vartotojas paspaudžia ant reklaminio pranešimo (angl. cost-per-click – CPC);
MUĮ – mokama už įsigijimą, toks mokėjimo būdas naudojamas, kai nustatomas konversijų rodiklis (angl. rodikliscost-per-acquisition – CPA);
Dažniausiai yra pasirenkamas mokėjimas už reklaminio skelbimo paspaudimus, nes reklama gali būti parodyta, bet jei ant jos nėra paspaudžiama nereikia mokėti. Dažnai kyla klausimas kodėl reikia reklamuotis naudojant Google AdWords jei paieškos metu prekė ar paslauga yra matoma pirmame puslapyje natūralioje paieškoje. Atsakymas yra paprastas, naudojant Google AdWords prekė ar paslauga paieškoje atsiranda du kartus kas padidina galimybe, kad pasirinks būtent tą paslaugą ar prekę. Taip pat yra išstumiamas konkurentas, nes jei nesireklamuosite Jus tai padarys Jūsų konkurentai.
Pasidalink: