Šiuolaikinis gyvenimas yra neatsiejamas nuo interneto. Žinoma internetas vis labiau tampa neatsiejama verslo dalis. Tikrai jau dauguma įmonių pasinaudoja interneto teikiamomis naudomis, kad pritrauktų daugiau klientų, kuriasi interneto svetaines, socialinių tinklų puslapius, naudoja reklama internete.  Yra visokiu nuomonių kaip reikia pritraukti klientus internetu, bet tikriausiai niekas nepaneigs, kad interneto svetainė vis dar sudaro didelę reikšmę įmonės įvaizdžio formavimui internete. Turėti vien interneto svetainės neužtenka reikia žinoti ar ji pritraukia klientus ir ar padeda įmonei parduoti prekes bei paslaugas.

Yra ne viena priemonė interneto svetainės lankomumui analizuoti, bet šiuo metu neabejotinai lyderė yra “Google Analytics” sistema. Šia sistemą sukūrė  “Urchin Software Corporation” kurią 2005-ųjų metų balandį įsigijo visiems gerai žinoma “Google” korporacija. Po įsigijimo šis įrankis tapo nemokamu ir laisvai prieinamu visiems svetainių turėtojams.  Nenustojant technologijoms augtimž, buolat tobulėja ir Google Analytics. Per kelerius paskutinius metus atsirado ne tik naujų techninių funkcijų, bet ir kardinaliai pasikeitė išvaizda.

Pagrindiniai duomenys kuriuos galima stebėti Google Analytics sistemoje.

  • Unikaliu naudotojų skaičius (Kiek žmonių apsilankė svetainėje);
  • Gryžtančių naudotojų skaičius (Žmonės kurie svetainėje lankosi ne pirma kartą);
  • Vidutinė apsilankymo trukmė;
  • Demografiniai rodikliai (Lytis, amžius);
  • Geografiniai rodikliai (Kalba, vietovė);
  • Lankytojų pomėgiai;
  • Kokiu būdu lankytojai surado svetainę (Natūrali paieška, mokama reklama, socialiniai tinklai ar kita.);
  • Naudojant Google Adwords reklama galima stebėti reklamos veikimą;
  • Turint el. parduotuvę galima matyti kiek žmonės išleido ir ką nupirko;
  • Ir daugelis kitų parametrų.

Pagal šiuos duomenys galima spręsti kur galima daugiau investuoti gal reikia labiau investuoti į reklama internete, o gal į socialinius tinklus. Nestebėjimas savo svetainės lankytojų elgsenos yra beveik tas pats kaip važiuoti mašina ir nežinoti kur važiuoji, kiek nuvažiavai ir kiek dar liko važiuoti. Tiesiog gaunasi važiavimas dėl važiavimo. Taip pat ir interneto svetainė. Investavus ir susikūrus svetainę norima, kad ji neštu naudą, bet nežinant, koks reklamos kanalas pritraukė lankytojus, kaip lankytojai joje elgiasi gali būti sunku pasiekti norimo rezultato.

Todėl įdiegus Google Analytics į svetainę, atlikus nustatymus, kad ji veiktų taip, kad būtų maksimaliai naudinga, bei dirbant su Analytics galima pasiekti teigiamų pokyčių.

Pasidalink:
Facebookgoogle_plus