Šiais laikais nė viena įmonė neapsieina be interneto svetainės. Nesvarbu, ar tai būtų reprezentacinio pobūdžio interneto svetainė, ar elektroninė parduotuvė – ji turi nešti naudą. Reprezentacinio pobūdžio svetainės perteikia informaciją apie įmonę, jos prekes ir paslaugas, elektroninė parduotuvė parduoda prekes arba paslaugas. Nesvarbu, kokio tipo yra interneto svetainė, bet jei ji neneša naudos, galima teigti, kad ji nereikalinga visai.

Kiekviena įmonė skirtingai matuoja savo interneto svetainės sukurtą naudą. Reprezentacinės svetainės naudą gal ir sudėtinga apskaičiuoti, bet tai tikrai įmanoma. Šią formulę gali sudaryti ir tai, kiek žmonių užpildė formą, esančią svetainėje ar kiek užsiregistravo gauti naujienlaiškį. Pamatuoti elektroninės parduotuvės naudą yra žymiai lengviau – tiesiog paskaičiuojama, kiek parduodama prekių ar paslaugų. Ne visuomet žmonės, apsilankę interneto svetainėje, pateisina įmonės lūkesčius, dažniausiai tiesiog palieka svetainę. Žmogus, interneto svetainėje neatlikęs tam tikrų veiksmų, ją gali palikti dėl įvairiausių priežasčių:

  • atsiliepė į telefono skambutį;
  • buvo užkalbintas;
  • atsirado neatidėliotinų darbų;
  • išėjo palyginti prekių ar paslaugų su kitomis įmonėmis ir kt.

Ar kada esate pastebėję, kad apsilankius interneto svetainėje, dažniausiai elektroninėje parduotuvėje, vėliau kelias dienas ar savaites internete matote būtent tos įmonės reklamą? Tokia reklama yra vadinama remarketingu arba pakartotine reklama. Kadangi žmogus jau apsilankė įmonės interneto svetainėje ir domėjosi įmonės prekėmis ir paslaugomis, jis yra potencialesnis klientas už tą, kuris to nedarė. Todėl žmogui, kuris domėjosi prekėmis ar paslaugomis, bet neatliko įmonės keltų tikslų, neužpildė formos ar neužsisakė prekių, rodyti reklamą ir kviesti sugrįžti yra kur kas tikslingiau nei kitam, to nepadariusiam.

Realiame gyvenime žmogus, ieškodamas jam reikalingos prekės ar paslaugos, neperka pirmoje pasitaikiusioje parduotuvėje. Jis apsilanko keliose: palygina kainas ir kokybę, ir tik tuomet nusprendžia, iš kur geriausia pirkti. Internete viskas vyksta taip pat, dažniausiai nėra perkama iškart: yra lyginamos kainos ir kokybė. Kol žmogus lygina kainas internete, pasinaudojus remarketingu, galima jam parodyti konkrečios įmonės reklamą, kad jis sugrįžtų ir pirktų būtent pas juos.

Pasinaudokite remarketingo galimybėmis ir susigrąžinkite klientus!

Pasidalink:
Facebook