Šiais laikais nei viena įmonė neapsieina be interneto svetainės. Nesvarbu ar tai būtu reprezentacinio pobūdžio interneto svetainė ar elektroninė parduotuvė ji turi nešti naudą. Reprezentacinio pobūdžio svetainės perteikia informacija apie įmonę jos prekes ir paslaugas, elektroninė parduotuvė parduoda prekes ar paslaugas. Nesvarbu kokio tipo yra interneto svetainė, bet jei ji neneša naudos galima sakyti ji nereikalinga.

Kiekviena įmonė skirtingai matuoja savo interneto svetainės atneštą naudą. Reprezentacinės svetainės atneštą naudą įmonėje gal ir sunkiau paskaičiuoti, bet tai įmanomą. Tai gali būti kiek žmonių užpildė paklausimo formą esančią svetainėje ar kiek užsiregistravo gauti naujienlaiškį. Turint elektroninę parduotuvę pamatuoti jos atneštą nauda yra žymiai lengviau, tiesiog yra paskaičiuojama kiek buvo parduoda prekių ar paslaugų. Ne visuomet žmonės apsilankę interneto svetainėje atlieką įmonės išsikeltus tikslus ir tiesiog palieką svetainę. Žmogus įmonės interneto svetainę neatlikęs įmonės norimų veiksmų gali palikti dėl įvairiausių priežasčių:

  • gavo telefono skambutį;
  • buvo užkalbinti;
  • atsirado neatidėliotinų darbų;
  • išėjo palyginti prekes ar paslaugas su kitomis įmonėmis ir daugelis kitų.

Ar kada esate pastebėję, kad apsilankius interneto svetainėje, dažniausiai elektroninėje parduotuvėje vėliau kelias dienas ar savaites, kad ir kur besilankytumėte internete matote būtent tos įmonės reklamą. Tokia reklama yra vadinama Remarketingu arba pakartotinė reklama.  Kadangi žmogus jau apsilankė įmonės interneto svetainė ir domėjosi apie prekes ir paslaugas jis yra labiau potencialus klientas nei tas kuris to nedarė. Todėl žmogui kuris domėjosi prekėmis ar paslaugomis, bet neatliko įmonės išsikeltų tikslų, neužpildė paklausimo formos ar neužsisakė prekių rodyti reklamą ir kviesti sugrįžti yra žymiai tikslingiau nei kitam.

Realiame gyvenime žmogus ieškodamas jam reikiamos prekės ar paslaugos neperka pirmoje parduotuvėje jis apeina kelias parduotuves palyginą kainas ir kokybę tuomet nusprendžia iš kur jam pirkti yra geriausia. Internete viskas vykstą taip pat dažniausiai nėra perkama iš pirmo karto yra lyginamos kainos ir kokybė. Internete kol žmogus lygina kainas pasinaudojus Remarketingo pagalba galima parodyti reklamą konkrečios įmonės, kad jis sugrįžtu ir pirktu būtent pas juos.

Pasinaudokite Remarketingo galimybėmis ir susigrąžinkite klientus !

Pasidalink:
Facebookgoogle_plus