Vis daugiau įmonių stengiasi pasinaudoti interneto teikiamomis galimybėmis. Internetas puikiai tinka didinti įmonės prekių ar paslaugų pardavimus, palaikyti ryšį su esamais klientais bei formuoti įmonės įvaizdį.

Įmonės įvaizdžio formavimas internete šiais laikais yra labai svarbus. Žmonės vis daugiau ieško informacijos apie dominančias paslaugas ar prekes internete. Jei žmogus ieškodamas neranda įmonės, įmonė prarandą potencialius klientus. Įvaizdžio formavimas internete nereikalauja dideliu lėšų, todėl tai puikus būdas netik didelėms, bet ir mažoms įmonėms pritraukti daugiau klientų bei didinti įmonės žinomumą. Apžvelkime kelias įvaizdžio formavimo priemones internete.

1. Interneto svetainė

Vienas iš pagrindinių aspektų pradedant formuoti įmonės įvaizdį internete yra interneto svetainė. Svetainėje pateikiama informacija apie įmonę, jos veiklą, prekes ar paslaugas. Norint sužinoti koks yra procesas kuriant interneto svetainę paskaitykite straipsnį “Interneto svetainių kūrimo etapai”.  Beje, interneto svetainė yra pagrindinis įmonės veidas internete, todėl rekomenduojama šį darbą patikėti profesionalioms įmonėms, kad turėtume naudingiausią variantą. 

2. Reklamos naudojimas internete

Sukūrus interneto svetainę nereikėtų tikėtis, kad iš karto visi žmonės besidomintys apie įmonės teikiamas paslaugas ar prekes pradės lankytis svetainėje. Iš pradžių svetainės lankomumas bus mažas, o daugelyje situacijų įmonės niekas gali ir nepastebėti. Tam, kad pritraukti potencialius klientus į svetainę yra naudojama reklama. Reklamos būdų yra labai įvairių, tiek visiems puikiai žinomos televizijos ar radijo reklamos, bei vis sparčiai plintančios ir populiarėjančios reklamos paieškos sistemose, reklama socialiniuose tinkluose ar pakartotinė reklama (Remarketingas) žmonėms, kurie lankėsi svetainėje ir daugelis kitų. Daugiau apie reklamavimosi internete galimybes galite sužinoti straipsnyje “7 būdai pritraukti klientus į interneto svetainę”.

3. Vaizdo įrašai

Turbūt vienas iš geriausių būdų perteikti informaciją apie įmonę, jos prekes ar paslaugas yra vaizdo įrašas. Vaizdo įraše galima perteikti daugiau informacijos nei bet-kuria kita informacijos priemonę. Vaizdo įrašai gali būti įvairūs: apie įmonę, pristatantys prekes ar paslaugas, atsiliepimai iš esamų klientų ir panašiai. Viena iš populiariausių interneto svetainių vaizdo įrašų peržiūrai bei talpinimui yra YuouTube, joje kasdien yra peržiūrimą ne vienas milijonas vaizdo įrašų. Filmo turėjimas padidina įmonės matomumą internete, kai žmonės ieško jos teikiamų paslaugų ar prekių. Vaizdo įrašai padeda greičiau apsispręsti dėl pirkimo. Daugiau apie tai kaip sukurti kokybišką vaizdo klipą galite paskaityti “Pristatomojo filmo kūrimo principai”. Apie reklamą ir YouTube sistemoje daugiau sužinosite paskaitę “5 priežastis kodėl rinktis reklamą YouTube tinkle”.

4. Naujienlaiškiai

Visada galite siuntinėti naujienlaiškius. Dažna įmonė savo interneto svetainėje turi naujienlaiškių užsisakymo formą. Naujienlaiškiai puikiai padeda palaikyti kontaktą su jau esamais klientais, priminti jiems apie prekes ar paslaugas, pranešti apie vykstančias akcijas. Nereikėtų pamiršti pasveikinti klientų su šventėmis kaip Kalėdos, Naujieji Metai ar Velykos, tokie laiškai tik sutvirtina įmonės ir kliento santykius.

5. Socialiniai tinklai

Socialiniai tinklai yra puiki terpė palaikyti kontaktą su esamais klientais bei surasti naujų klientų. Žmonės kasdien apsilanko socialiniuose tinkluose kaip Facebook, Twiteer, Google+ ir daugelyje kitų. Daugybė socialinių tinklų leidžia turėti puslapius kurie yra priskiriami įmonei. Tokiu būdu įmonė gali aprašyti ir pasidalinti informaciją apie įvairiausias naujienas, prekes ar paslaugas, bei vis priminti savo pasekėjų ratui apie save. Žmonės socialiuose tinkluose mieliau dalinasi įvairia informacija su draugais ir pažįstamais, todėl įmonei parašius įdomų įrašą žmonės juo dalinsis su draugais ir didins įmonės žinomumą.   

Pasidalink:
Facebookgoogle_plus