Vis daugiau įmonių stengiasi pasinaudoti interneto teikiamomis galimybėmis. Internetas puikiai tinka didinti įmonės prekių ar paslaugų pardavimus, palaikyti ryšį su esamais klientais bei formuoti įmonės įvaizdį.

Įmonės įvaizdžio formavimas internete šiais laikais yra labai svarbus. Žmonės vis daugiau ieško informacijos apie dominančias paslaugas ar prekes internete. Jei žmogus paieškoje neranda įmonės, ji jau praranda potencialų klientą. Įvaizdžio formavimas internete nereikalauja didelių lėšų, todėl tai puikus būdas ne tik didelėms, bet ir mažoms įmonėms pritraukti daugiau klientų bei didinti įmonės žinomumą. Apžvelkime kelias įvaizdžio formavimo priemones.

1. Interneto svetainė

Vienas iš pagrindinių aspektų pradedant formuoti įmonės įvaizdį internete, yra interneto svetainė. Svetainėje pateikiama informacija apie įmonę, jos veiklą, prekes ar paslaugas. Norint sužinoti, koks yra procesas kuriant interneto svetainę, paskaitykite straipsnį „Interneto svetainių kūrimo etapai„. Beje, interneto svetainė yra pagrindinis įmonės veidas internete, todėl rekomenduojama šį darbą patikėti profesionalioms įmonėms, kad turėtumėte efektyviausią variantą.

2. Reklamos naudojimas internete

Sukūrus interneto svetainę, nereikėtų tikėtis, kad iš karto visi žmonės, besidomintys įmonės teikiamomis paslaugomis ar prekėmis, pradės lankytis svetainėje. Iš pradžių svetainės lankomumas bus mažas, o daugeliu atvejų įmonės gali niekas ir nepastebėti. Tam, kad pritrauktų potencialių klientų į svetainę, pasitelkiama reklama. Yra daugybė įvairių reklamos būdų: tiek visiems puikiai žinomos televizijos ar radijo reklamos bei vis sparčiai plintančios ir populiarėjančios reklamos paieškos sistemose, reklama socialiniuose tinkluose ar pakartotinė reklama (remarketingas) žmonėms, kurie lankėsi svetainėje ir daugelis kitų. Daugiau apie reklamavimosi internete galimybes galite sužinoti straipsnyje „7 būdai pritraukti klientų į interneto svetainę„.

3. Vaizdo įrašai

Turbūt vienas geriausių būdų perteikti informaciją apie įmonę, jos prekes ar paslaugas, yra vaizdo įrašas. Vaizdo įraše galima perteikti daugiau informacijos nei bet kuria kita informacijos priemone. Vaizdo įrašai gali būti įvairūs: apie įmonę, pristatantys prekes ar paslaugas, atsiliepimai iš esamų klientų ir panašiai. Viena populiariausių interneto svetainių vaizdo įrašų peržiūrai bei kėlimui yra „YouTube“, joje kasdien yra peržiūrima ne vienas milijonas vaizdo įrašų. Filmas padidina įmonės matomumą internete, kai žmonės ieško jos teikiamų paslaugų ar prekių. Vaizdo įrašai padeda greičiau apsispręsti dėl pirkimo. Daugiau apie tai, kaip sukurti kokybišką vaizdo klipą galite sužinoti „Pristatomojo filmo kūrimo principai„. Apie reklamą „YouTube“ sistemoje daugiau sužinosite paskaitę „5 priežastys, kodėl rinktis reklamą „YouTube“ tinkle„.

4. Naujienlaiškiai

Visada galite siuntinėti naujienlaiškius. Dažna įmonė savo interneto svetainėje turi naujienlaiškių užsisakymo formą. Naujienlaiškiai puikiai padeda palaikyti kontaktą su jau esamais klientais, priminti jiems apie prekes ar paslaugas, pranešti apie vykstančias akcijas. Nereikėtų pamiršti pasveikinti klientų su šventėmis kaip Kalėdos, Naujieji Metai ar Velykos, tokie laiškai tik sutvirtina įmonės ir kliento santykius.

5. Socialiniai tinklai

Socialiniai tinklai yra puiki terpė palaikyti kontaktą su esamais klientais bei surasti naujų klientų. Žmonės kasdien apsilanko socialiniuose tinkluose „Facebook“, „Twiteer“, „Google+“ ir daugelyje kitų. Daugybė socialinių tinklų leidžia turėti puslapius, kurie yra priskiriami įmonei. Taip įmonė gali aprašyti ir pasidalyti informacija apie įvairiausias naujienas, prekes ar paslaugas bei vis priminti savo sekėjų ratui apie save. Žmonės socialiniuose tinkluose mieliau dalijasi įvairia informacija su draugais ir pažįstamais, todėl įmonei parašius įdomų įrašą, žmonės juo dalinsis su draugais ir didins įmonės žinomumą.

Pasidalink:
Facebook