Šiais laikais ne tik žmogaus asmeninis gyvenimas persikelia į interneto erdvę, bet ir verslo įmonės savo veiklą dėl vienų ar kitų priežasčių perkelia į internetą. Įmonės internete didina savo žinomumą ar parduoda savo prekes/paslaugas. Tam, kad įvykdytų savo tikslus, įmonė kuria interneto svetainę arba elektroninę parduotuvę. Įmonės poreikiai ir tikslai gali būti įvairūs, pvz., jei susikuria el. parduotuvę, jos tikslas parduoti prekes internetu, reprezentacinės svetainės tikslas – pristatyti teikiamas įmonės paslaugas ar parduodamas prekes, suteikti naudingos informacijos apie įmonę, kad ji pritrauktų kuo daugiau klientų ir juos išlaikytų.

Bet kuriems tikslams pasiekti reikalingi lankytojai. Žinoma, reikia bet kokių lankytojų, geriausiai, kad tai būtų tiksliniai lankytojai, kurie domisi Jūsų paslaugomis ar prekėmis. Tokie lankytojai dažniausiai virsta klientais. Taigi esminė problema įmonėms – kaip padidinti potencialių klientų skaičių el. parduotuvėje ar reprezentacinėje svetainėje. Pristatome 7 būdus potencialiems klientams pritraukti:

1. SEO optmizacija arba kitaip el. parduotuvės, reprezentacinės svetainės optimizavimas paieškos sistemoms. Tai pats geidžiamiausias būdas, nes teoriškai jis yra nemokamas, bet praktiškai, kad svetainė būtų matoma natūralioje nemokamoje paieškoje, reikia atitikti daugybę reikalavimų. Vienas didžiausių paieškos variklių „Google“ įvardija bent 200 parametrų, nuo kurių priklauso, kurioje „Google“ paieškos vietoje bus matoma interneto svetainė. Tam, kad interneto svetainė iškiltų į pirmą paieškos puslapį, gali prireikti net kelerių metų, todėl SEO optimizacija dažniausiai yra siūloma dideliems ir ilgalaikiams projektams.

2. ,,Google Adwords” reklama. „Google“ reklama paieškoje – tai vienas efektyviausių būdų greitai pritraukti potencialių klientų. Žinoma, yra mokama už kiekvieną reklamos paspaudimą, bet šis būdas turi daug pranašumų:
a. Greitai paskelbiama.
b. Lengva paskaičiuoti naudingumą.
c. Lengva koreguoti skelbimus.
d. Biudžetas kontroliuojamas pagal poreikius.
Šios reklamos nauda – gana greitai gaunamas Jūsų potencialių, t.y. būtent tų, kurie šiuo metu domisi Jūsų preke ar paslauga, klientų srautas. Šie klientai patenka į Jūsų svetainę, o toliau viskas priklauso tik jos.

3. „Google“ reklama vaizdo tinkle – reklaminių juostų (angl. banner) reklama, skirta įmonės žinomumui didinti arba sudominti jos teikiamomis paslaugomis ar parduodamomis prekėmis. Tai reklama, kuri rodoma žmogui, kuris dar nėra pasiruošęs pirkti prekės ar paslaugos. Taip jis yra sudominamas ir palaipsniui vedamas į pardavimą. Toks procesas iki pardavimo yra ilgesnis, bet puikiai tinka prekės ar įmonės žinomumui didinti.

4. ,,Facebook” reklama – puiki galimybė reklamuoti savo įmonę, prekes ar paslaugas socialiniame tinkle „Facebook“. Socialinis tinklas „Facebook“ turi daugiau nei vieną milijardą vartotojų visame pasaulyje, todėl su tokia reklama pasieksite klientus iš viso pasaulio. „Facebook‘e“ galite reklamuotis, bet svarbiau už reklamą yra kontaktų palaikymas su savo klientais, kad jie prisimintų ir visada sugrįžtų pas Jus. Reklama „Facebook“ potencialiems Jūsų klientams yra rodoma pagal atrinktus kriterijus, pvz., lytį, amžių, pomėgius ir kt.

5. Remarketingas – dalis žmonių, apsilankę interneto svetainėje, neatlieka įmonės keltų tikslų, nepaskambina pasiteirauti, nenusiperka prekės ir panašiai. Tokiu atveju, kai norima susigrąžinti klientą pas save, yra naudojamas remarketingas. Kai žmogus apsilanko Jūsų interneto svetainėje ir ją palieka, bet toliau naršo internete, jam galima parodyti Jūsų reklamą, kad jis sugrįžtų ir užsisakytų Jūsų prekes ar paslaugas.

6. Reklama „Adclik“ tinkle – „Adclik“ yra lietuviškas reklamos tinklas interneto svetainėms iš Lietuvos. Pagrindinis „Adclick“ privalumas, jog Jūs mokate tik už potencialius klientus, kurie suinteresuoti Jūsų pozicionuojama preke ar paslauga. „Adclick“ tinkle yra daugiau nei 600 svetainių.

7. ,,Youtube” reklama – kasdien į „YouTube“ yra įkeliama šimtai valandų vaizdo medžiagos bei apsilanko milijonai lankytojų iš viso pasaulio. Todėl galite pasiekti didesnę auditoriją, kuriai gali būti įdomios Jūsų paslaugos ar prekės.

Pasidalink:
Facebook