Vienas iš pirmūjų žingsnių pradėjus kurti verslą (arba norint atsinaujinti) yra tinklalapis. Tačiau koks jis turi būti? Kokią žinutę turi nešti klientui? Tai priklauso nuo labai daug dalykų: tikslinės auditorijos amžiaus, socialinės padėties, pomėgių. Gero specialisto darbas yra ne tik patenkinti kliento norus, tačiau ir išgauti rezultatą, kuris atitiktų to meto tendencijas, būtų šiolaikiškas. Plačiau apžvelgsime 5 pagrindines tendencijas, kurios vyraus 2017 metais.

 

  1. Prisistaikantis dizainas. Kaip ir visame pasaulyje, taip ir Lietuvoje vis daugiau žmonių internetu naudojasi savo išmaniaisiais įrenginiais, todėl labai svarbu jog jūsų tinklalapis būtų prisitaikančio dizaino. Vartotojas visada renkasi sau lengviausią variantą – jei naršymas jam tampa nepatogus, jis tiesiog pasirenka informacijos ieškoti kituose tinklalapiuose. Taip pat 2016 Balandžio mėnesį Google pakeitė savo reitingavimo algoritmą – jei jūsų internetinis puslapis yra pritaikytas išmaniesiems įrenginiams, tai Google jį reitinguoja daug geriau.
  2. Vizualus turinys. Laikai, kai internetiniuose puslapiuose matydavome daug teksto ( matydavome nereiškia skaitydavome) jau ima trauktis. Vartotojas siekia gauti kuo konkretesnę informaciją, sužinoti kuo daugiau sugaišdamas kuo mažiau laiko. Todėl dabar reikia rasti aukso vidurį, kuriame būtų apteikiama pagrindinė informacija, o vartotojas su mielu noru ją perskaitys. Čia į pagalbą mums ateis vaizdo medžiaga. Trumpi vaizdo klipai, kurie vizualiai pateikia vartotojui informaciją, kurie taip pat gali būti papildyti ir tekstine medžiaga. Šiuo būdu puslapis įgauna tiek tekstinio turinio, tiek ir video – žmonėms kurie labiau vertina vizualią informaciją.
  3. Animacijos. praėjo laikai, kai dizaineriai kurdavo tinklalapus, kurie „gerai atrodo ir turi patogų valdymą“. 2017 metais ir toliau vystysis netikėtų dizainų sprendimai, kurie bus suderinti su patogiu valdymu. Įvairios animacijos – dinaminiai vaizdai, bus „kabliukas“, kuriuo siekiama patraukti kiekvieno svetainės svečio dėmesys. Taip pat ir toliau bus populiarūs įvairūs animaciniai filmukai, kurie ne tik pagyvina svetainę, tačiau gali tarnauti ir kaip pristatomoji medžiaga,kuri pateikta skoningai prikausto kliento dėmesį bei sužavi.
  4. Minimalus dizainas. Kaip ir 2016 metais, taip ir 2017-aisias vienas iš populiariausių dizaino sprendimų bus minimalus dizainas. Minimalaus dizaino gali būti visa svetianė, tačiau dažnai tai gali būti ir tik pradinis puslapis. Atsidarius tinklalapį išvystame tik minimalią nuotrauką (piešinį ar animaciją), kuri mus skatina spustelti mygtuką ir užeiti į kitus puslapius. Tai yra puikus sprendimas, kuriuo kviečiama pamatyti daugiau, vietoj to kad užkrauti svečius meniu juostomis, kategorijomis, paveikslėliais ir kitais elementais.
  5. Pritraukiantys akį dideli šriftai. 2017 metais vis dažniau internetiniuose puslapiuose pamatysime didelius šriftus. Dideliais šriftais siekiama pritraukti vertotojo dėmesį, versti jį nustebti. Didelis šriftas suderintas su kitais grafiniais objektais gali būti naudojamas net ir per visą ekrano plotį, būti naudojamas antraščių akcentavimui, ar betkuriame vidiniame jūsų tinklalapio puslapyje.

Apibendrinant, šiais metais svarbiausia bus vizualiai pateikta informacija suderinta su tekstu, siekis nustebinti vartotoją ir sudominti savo siūloma preke ar paslauga kitaip nei tai daro kiti.

Pasidalink:
Facebookgoogle_plus